Взехме награда за дигитална кампания | Coca-Cola BG

Взехме награда за дигитална кампания | Coca-Cola BG

Българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.

 

Мобилната кампания „Сбъдни Коледа“ надгради ефективно концепцията на голямата коледна кампания на Coca-Cola, като я допълни и на дигитално ниво.

 

Това е второто международно признание за екипите на Coca-Cola и Viber в България. Миналата година през ноември съвместният проект Taste the Feeling of Coca-Cola & Viber спечели наградата Best Use of Mobile на престижния европейски конкурс Digiday Europe.

 

В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“ и др.  Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели и голямата награда на форума.