За първи път кенове на Coca-Cola оживяват в добавена реалност (Augmented Reality) с истински преживявания на български звезди. Лимитираната серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на марката в България – поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогъра Емил Конрад и актьора Ивайло Захариев. Всички те участват в най-забавното приключение на Cola-Cola за сезона - #ИграНаКенове.

България е първата страна, в която добавена реалност е част от маркетинговата комуникация на марката. Проектът е по идея и е изцяло реализиран от българския екип, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola след успеха на интерактивната платформа за потребители MySPARX и първия в света Viber Bot на Coca-Cola.

„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб – това са първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание. Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме готови навреме. България е един от пазарите с много силен дигитален екип в маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z – напълно ново преживяване в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България.

#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в същото време могат да играят за атрактивни награди.

Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки кен:

1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар; 2. Сканираш логото на Shazam; 3. Влизаш в #ИграНаКенове.

За да продължи играта, трябва да се регистрира специалния код под езичето на кена. Това дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания. Може ли да пее Емил Конрад, как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Отговорите са в #ИграНаКенове.

Освен че е забавно, приключението #ИграНаКенове осигурява и атрактивни награди: мини хладилници Coca-Cola, грамофони и най-важната – лично преживяване със звездите на Coca-Cola.

Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна. #ИграНаКенове продължава до 19 ноември 2018 г.

За Компанията Кока-Кола

Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.

Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка ни върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят, осигурявайки възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създавайки нови възможности за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com