Съвместната кампания Taste the Feeling of Coca-Cola & Viber в България бе отличена в категорията Best Use of Mobile

Българска кампания на Сoca-Cola, най-популярната безалкохолна напитка в света, и Rakuten Viber, най-разпространеното приложение за безплатни разговори, бе отличена с наградата Best Use of Mobile на престижния европейски конкурс Digiday Europe в Лондон. Taste the Feeling of Coca-Cola & Viber бе номинирана в три категории: Best Use of Mobile, Best Branded Content Series и Best Branding Consumer Campaign, като грабна приза за най-добра мобилна рекламна кампания в Европа, изпреварвайки на финала S4M и Pernod Ricard с активацията им drive-to-store.

Digiday Marketing and Advertising Awards отличава най-значимите маркетингови и рекламни компании, кампании и технологии в Европа. Coca-Cola намери място сред победителите с иновативния подход на марката да използва публичен акаунт, стикер пакет с промо код механизъм и чат бот, за да обвърже покупката на напитката с възможност за спечелване на брандирани ексклузивни стикер пакети във Viber. Благодарение на лесния и геймифициран механизъм потребителите конвертират в различните инструменти на мобилното приложение, използват QR кодовете от бутилките и изпращат номерата под капачките на специално създадения чат бот, като едновременно с това се забавляват и споделят с приятели чрез уникалната социална платформа на марката - MySPARX.

Резултатите от едномесечната кампания бележат процент на реализация над 10 пъти от стандартния за индустрията, със 180 хиляди сваляния на стикер пакета, 289 хиляди споделени стикери и 98 хиляди абонати към чат бота за територията на България.

„Заслужена награда! Горд съм, че усилията ни показаха толкова добри резултати и че кампанията ни бе забелязана в този престижен конкурс. Благодаря на българския екип на Coca-Cola, че ни се довериха и се впуснаха в това дигитално приключение с нас!“, коментира Head of Sales на Viber за Централна и Източна Европа Константин Костадинов.

„Coca-Cola е известна с иновациите, които предлага на своите потребители, следвайки тенденциите, които харесват, и променяйки се заедно с тях. Кампанията ни с Viber е изцяло местна инициатива и първата по рода си в глобален план, но постави страната ни на още по-видимо място на дигиталната карта. Резултатите от Taste the Feeling of Coca-Cola & Viber показват, че потребителите оценяват усилията ни да предлагаме добавена стойност и нови изживявания за тях. Признанието на експерти от цяла Европа прави този успех още по-ценен. Благодарим на Viber за устойчивото ни партньорство и споделената визия за развитие и дигитализация на бизнеса, така че да взаимодейства още по-вълнуващо с потребителите.“, сподели Елиза Грънчарова, Регионален мениджър на Кока-Кола за България.

Стотици компании и марки участваха в надпреварата на тазгодишното издание на Digiday Europe, като премериха сили в 32 различни категории. Някои от останалите финалисти в конкурса са Lego, Adidas, Boiler Room и Google и други.

Кратка демонстрация на част от кампанията можете да гледате по-долу:

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги.

Присъедини се към Viber сега!

Можеш да изтеглиш актуалните елементи от корпоративната идентичност на Viber от нашия brand center

За компанията Кока-Кола:

Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO) предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.

Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка си върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят, осигурявайки възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създавайки нови възможности за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com