• Подходът обединява подбрандовете на Кока-Кола в един бранд във вариант със и без захар
  • За първи път в своята над 50-годишна история у нас марката ще има родни посланици в лицето на певицата Михаела Филева и актьора Антон Григоров

5 май 2017 г., София.

С уникална за страната ни кампания Кока-Кола представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“. Подходът обединява подбрандовете на Кока-Кола, представени в България от Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero, в един бранд, който има една обща визуална идентичност и позициониране. Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки от тях да може да избере своя вариант на Кока-Кола, който най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене. 

По повод представянето на новата си единна стратегия и за първи път в историята си в България, Кока-Кола ще има свои посланици за варианта си без захар. Това ще са очарователната изпълнителка Михаела Филева и харизматичният театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат реклами за бранда това лято. Те бяха обявени официално вчера на впечатляващ спектакъл, който предаде магията на Кока-Кола чрез уникални визуални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция с танцьори, гимнастици и дори магьосник.

Въвеждането на стратегията е революционен етап от 130-годишната история на легендарната Кока-Кола. През годините, в отговор на търсенето на напитки с разнообразни вкусове и съдържание на захар, системата на Кока-Кола по света разработва и налага под нова идентичност различни подбрандове на напитката. След днешното обявяване на стратегията „Един бранд“, подбрандовете на марката в България - Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zеro, вече няма да имат своя различна идентичност, а ще бъдат обединени под един бранд с общо позициониране, дизайн и стил, предлагайки любимия Кока-Кола вкус, но във вариант със или без захар. 

От тази пролет българските потребители могат да се наслаждават на новата визия на двата варианта Кока-Кола, а освен това те вече имат възможност да опитат и новия, по-добър вкус на Coca-Cola без захар. Възможността за избор на вариант със или без захар ще бъде подчертана от новото маркетингово послание „Нова визия, същото страхотно усещане, избери своя Coca-Cola вкус“. Глобалната маркетингова стратегия беше представена през 2016 г. Като част от нея, компанията за първи път обедини всички подбрандове на Кока-Кола в една обща глобална кампания с надслов „Taste the Feeling”.

Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории от Кока-Кола. Амбицията на компанията е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си. Coca-Cola без захар вече има нова визия и нова, подобрена рецепта, за да предложи любимия Кока-Кола вкус, но без захар. Освен това двата варианта на Кока-Кола у нас вече няма да имат отделни кампании, а ще се позиционират заедно във всички комуникационни канали.