• Coca-Cola Plus Coffee ще бъде пусната в продажба на общо 25 пазара по света в рамките на тази година
  • Напитката е съчетание от познатата Coca-Cola и истинско кафе, без захар и без калории

България е сред първите пазари, на които компанията Кока-Кола пуска един от най-иновативните си продукти - Coca-Cola Plus Coffee. До края на годината продажбите на новата напитка ще стартират в 25 държави.

Coca-Cola Plus Coffee е революционен продукт за българския пазар. Готовата за пиене напитка съдържа комбинация от екстракт от кафе (около 53 мг кофеин) и Coca-Cola, което дава повече кофеин от Coca-Cola кен, но по-малко от наличното в една чаша чисто кафе. Това я прави подходяща за моментите от деня, в които хората търсят освежаване.

„Всички знаят, че ние българите обичаме кафето, затова се радваме, че имаме възможността да представим Coca-Cola Plus Coffee и в България. Тя е предназначена за моментите от деня, в които тонусът ни спада и имаме нужда от ново емоционално зареждане – като например средата на следобеда, докато още сме в офиса“, споделя Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България.

Въвеждането на новата напитка е част от стратегията на компанията за представяне на иновации в отговор на търсените от потребителите нови вкусове и хранителни предимства. Освен че навлиза в интересен и развиващ се в страната ни сегмент, компанията допринася и за намаляването на калорийния прием на населението в България. Това е стратегия, с която Кока-Кола се ангажира през 2017 г. в съответствие с ангажиментите на безалкохолната индустрия в Европа за намаляване на калориите в газираните напитки с добавени захари с 10% за периода 2015–2020 година. Само за две години в България се отчита намаляване с 6%, като компанията продължава да развива с приоритет своето портфолио от напитки с нулево или ниско съдържание на калории.

„Coca-Cola Plus Coffee e впечатляваща иновация, резултат от целенасочените ни усилия да отговорим на съвременните очаквания на потребителите, които все повече търсят напитки с допълнителни ползи. В глобален план Coca-Cola Plus Coffee е сред иновациите, които генерират устойчив ръст заради неустоимия си вкус и добавената функционалност - екстракта от истинско кафе. Очакванията ни са този успех да се повтори и на българския пазар“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България.

Coca-Cola Plus Coffee е за хората, водещи активен начин на живот, които искат да използват пълноценно всеки час и от следобеда, като дадат нов тласък на ентусиазма и желанието за работа, по-характерни за първата половина на деня.

За Кока-Кола България:

Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки до въвеждането на нови и иновативни предложения.

Също така дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка си върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят. Даваме  възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създаваме стойност за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com