На официална церемония на Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ) вчера бяха обявени победителите в Годишните награди за отговорен бизнес 2017. В 15-то издание на най-утвърдения и престижен конкурс за корпоративна социална отговорност за призовете в шестте категории се състезаваха рекордните 112 проекта на 71 компании. Церемонията привлече над 200 гости. Кока-Кола ХБК България зае второ и трето място съответно в категориите „Маркетинг, свързан с кауза“ и „Инвеститор в знанието“.

Втората награда в категорията „Маркетинг, свързан с кауза“ бе връчена на водещата бутилираща компания от заместник-кмета на Столична община Дончо Барбалов за кампании в подкрепа на програмата „Топъл обяд“ на Българския Червен Кръст. През 2017 г. беше осъществена Коледна благотворителна кампания и кампания в партньорство с търговска верига Фантастико. Кампаниите осигуриха топъл обяд на 650 деца от малки населени места.

Трета награда Кока-Кола ХБК България получи от заместник-министъра на образованието и науката Деница Сачева за „Инвеститор в знанието“ за пилотното издание на инициативата „Дай старт на успеха“. Проектът се осъществява съвместно с фондация „Джуниър Ачийвмънт България“ и цели да допринесе за намаляване броя на икономически неактивните млади хора в България.

В България Кока-Кола ХБК развива своята социална дейност в три основни направления: развитие на младите, околна среда и подкрепа на местните общности. За четвърта поредна година Кока-Кола ХБК България се включва в програмата Топъл обяд на БЧК, която подпомага деца в неравностойно положение.

В подкрепа на младежта за изминалата 2017 г. инициативата „Дай старт на успеха“ на Кока-Кола ХБК е помогнала на 642 ученици (на възраст между 16-18 години) от 7 български града (Гоце Делчев, Костенец, Лом, Самоков, Своге, София и Търговище) да преминат успешно общо 8 585 часа обучение по програмата.