Светът около нас се променя с удивителна скорост. За да продължим да процъфтяваме, трябва да гледаме напред, да разбираме тенденциите и силите, които ще оформят бизнеса ни в бъдеще, и да се движим достатъчно бързо, за да сме готови за това, което предстои. Трябва да се подготвим за утре от днес. Именно за това става въпроса в нашата Визия 2020. Тя създава дългосрочна цел за нашия бизнес и ни осигурява „пътна карта“, за да вървим успешно напред.

Нашата мисия

Нашата мисия остава непроменена във времето. Тя определя нашата цел като компания и е стандартът, по който оценяваме своите действия и решения.

  • Да освежим света...
  • Да вдъхваме моменти на оптимизъм и щастие... 
  • Да създаваме стойност и да променяме света към по-добро... 

Нашата визия

Ние се стремим Кока-Кола да е безспорна водеща компания за напитки във всяка страна, в която оперира и да постигаме устойчив и качествен растеж. Затова работим ангажирано и инвестираме в:

  • Хората: Да бъдем страхотно работно място, където служителите ни да намират вдъхновение да бъдат най-добрата своя версия.
  • Портфолиото: Да представяме на света качествени марки напитки, които предусещат и задоволяват желанията и нуждите на хората.
  • Партньорите: Да поддържаме печеливша мрежа от клиенти и доставчици и заедно да създаваме взаимна добавена стойност.
  • Планетата: Да бъдем отговорен гражданин, който прави света по-добър, като помага за изграждането и подкрепата на устойчиви общности.
  • Бизнесът: Да увеличаваме максимално много дългосрочната възвръщаемост за акционерите, докато в същото време се съобразяваме с цялостната ни отговорност.
  • Успехът: Да бъдем изключително ефективна, модерна и бързо развиваща се организация.

Нашите ценности

Нашите ценности са това, което ни отличава и мотивира. Вдъхновява ни и ни помага да постигаме целите си:

  • Лидерство: Куражът да работим за по-добро бъдеще
  • Сътрудничество: Да използваме колективния гений
  • Почтеност: Да бъдем истински
  • Страст: Да сме отдадени и в сърцето, и в ума си
  • Разнообразие: Да бъдем приобщаващи, каквито са и нашите брандове
  • Качество: Това, което правим, го правим добре
  • Автентичност: Имаме дълбоко споделени ценности, работим почтено и правим това, което е правилно, а не просто лесно.
  • Съвършенство: Стремим се да впечатляваме със страст и бързина
  • Учим се: Слушаме и сме любознателни
  • Работим като едно цяло: Вярваме в силата на екипа, която допринася за постигане на резултатите 

Фокус върху пазара

  • Да сме фокусирани върху нашите потребители, клиенти и франчайз партньори
  • Да излизаме на пазара и да слушаме, наблюдаваме и учим
  • Да имаме поглед върху света
  • Да се фокусираме върху изпълнението на пазара всеки ден
  • Да бъдем ненаситно любопитни

Работим умно

  • Да предприемаме незабавни действия
  • Да реагираме бързо на промените
  • Да имаме куража да променяме посоката, когато това е нужно
  • Да оставаме конструктивно недоволни
  • Да работим ефективно

Работим като собственици

  • Да носим отговорност за действията и бездействията ни
  • Да следим системните ни активи и да се фокусираме върху изграждането на стойност
  • Да награждаваме служителите си за предприетите рискове и да откриваме по-добри начини да решаваме проблемите си
  • Да се учим от нашите резултати – кое е проработило и кое не

Да бъдем бранда

  • Да вдъхваме креативност, страст, оптимизъм и забавление

Нашите хора

Нашите хора играят важна роля в устойчивото развитие на нашия бизнес. Ние се стремим да набираме, развиваме и ангажираме талантите и да насърчаваме високото професионално представяне в целия си бизнес.

Нашата стратегическа рамка

В стратегическата ни рамка всичко се свързва с четири стратегически приоритета: доверие на обществото, приложимост за потребителя, предпочитание на клиента и управление на разходите.