Всички познаваме логото на Coca-Cola. То обаче има дълъг живот и също се е променяло през годините. Виж как:

1886: Какво да е името?

Джон С. Пембъртън завършва формулата на новата си напитка, а партньорът му – счетоводителят Франк М. Робинсън, предлага името Coca-Cola, вярвайки, че двете „С” ще изглеждат добре в рекламите. Оказва се прав. Той експериментира с изписването на името на компанията с шрифт Spencerian, силно популярен по онова време. И пак е прав.

Coca-Cola Logo 1887

1887-1890: Включване на търговската марка

Търговската марка се добавя към опашката на буквата ‘C’ от първата дума.

Coca-Cola Logo 1890

1890-1891: Още малко блясък

Само за една година логото ни получава един по-блестящ, раздвижен облик.

Coca-Cola Logo 1941

1941-1960-те: По-къса опашка

Обозначението за търговска марка се маха от опашката на буквата ‘C’. Търговската марка вече се изписва под логото вместо в него.

Coca-Cola Logo 1958

1958-1960: Формата на рибка

Това са времената на Arciform, или т.нар. лого на „рибната опашка“.

Coca-Cola Logo 1969

1969: Бялата вълна

Представено е т. нар. лого Arden Square. В червен квадрат името на Coca-Cola е подчертано с бяла „вълна“, позната още като Dynamic Ribbon Device. Вълната продължава да се използва и в наши дни.

Coca-Cola Logo 2003

2003: Да бъдем истински

Като част от кампанията „Coca-Cola... Real” бялата вълна е подсилена с жълта линия и няколко мехурчета.

Coca-Cola Logo 2007

2007: Класически дизайн

Чист, смел подход само с една бяла вълна.

Coca-Cola-Logo-2011-small.png

2011: 125 години щастие

В логото за 125-я рожден ден на Coca-Cola от контурната бутилка избухват балончета – празнувайки миналото, настоящето и бъдещето.

Coca-Cola Logo 2013 Share A Coke

2013-2014: Твоето име в класически шрифт

С кампанията „Сподели Coca-Cola“ (Share a Coke) сменихме нашето лого с твоето име.

2017: Един бранд

Обединихме визуално и комуникационно всички подбрандове на Coca-Cola в един бранд, носещ любимия ти Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар.