Милиарди хора са „целунати” от стъклената бутилка Coca-Cola през последните 100 години. Ако и вие сте сред тях, вижте в колко добра компания попадате: Мерилин Монро, Елвис Пресли, Рей Чарлс.

"Kissed By" е един от знаковите моменти в глобалната маркетингова кампания, отбелязваща 100-годишнината от създаването на стъклената бутилка на Coca-Cola

През 1915 г. Кока-Кола решава да укрепи търговската си марка, за да ограничи нелоялните конкуренти, които копират вече много популярната напитка Coca-Cola. Компанията и нейните бутилиращи партньори отправят творческо предизвикателство на производители на стъкло в САЩ: да създадат бутилка, която всеки може да разпознае не само в тъмното, но дори да е разбита на парчета на земята. Дизайнерското състезание печели Root Glass Company, чиито силует на бутилка е патентован на 16 ноември 1915 г. и се превръща в неизчерпаемо вдъхновение за създателите на изкуство.

През 2015 г. Coca-Cola отпразнува 100-годишнината от това събитие с кампания, включваща печатни реклами с трима от топ знаменитостите на 20-и век, целунати от неповторимата бутилка.

 

„Никога не съм искал да съм известен. Исках само да съм велик.” – Рей Чарлс.