Кеновете на Coca-Cola оживяват в добавена реалност с истински видео преживявания на популярни звезди. Това се случва за първи път в историята на Coca-Cola, а проектът е по идея и изцяло реализиран от екипа на Кока-Кола България. 

Лимитираната серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на марката в България – поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогъра Емил Конрад и актьора Ивайло Захариев. Всички те участват в най-забавното приключение на Cola-Cola за сезона - #ИграНаКенове.

Овациите отново са за екипа на Кока-Кола България, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola след успеха на най-голямата интерактивна платформа за потребители в България MySPARX и първия в света Viber Bot на Coca-Cola.

„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб – това са първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание. Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме готови навреме. България е един от пазарите с много силен дигитален екип в маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z – напълно ново преживяване в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България.

Влез в #ИграНаКенове 

#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в същото време могат да играят за атрактивни награди.

Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки кен:

1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар

2. Сканираш логото на Shazam

3. Влизаш в #ИграНаКенове

За да продължиш играта обаче, трябва да регистрираш специалния код под езичето на кена. Това ти дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания.

Може ли да пее Емил Конрад, как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Влез в #ИграНаКенове и виж кой как се справя с предизвикателствата.

Освен че е забавно, приключението #ИграНаКенове може да ти донесе наистина атрактивни награди: мини хладилници Coca-Cola, грамофони Coca-Cola и най-важната – лично преживяване със звездите на Coca-Cola.

Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна. Внимание! Може да се наслаждаваш на Coca-Cola и Coca-Cola без захар колкото искаш, но в #ИграНаКенове може да се включиш само до 19 ноември.