По целия свят Coca-Cola се променя и внася нововъведения, за да върви в крак с променящите се тенденции и нужди на потребителите. Една от иновациите тази година получи съвсем заслужено признание.

Единствената по рода си стъклена бутилка от 750 мл за връщане на Coca-Cola, разработена специално за българския пазар, бе избрана за „Най-добра иновация“ в категорията „Напитки“  в първото издание на конкурса „Продукт на годината“  в България.

Бутилката бе представена през 2016 г. по случай 130-ата годишнина на Coca-Cola, но внася модерно излъчване на емблематичната стъклена бутилка. Иновативната бутилка бе създадена, за да насърчи хората да взимат по една, прибирайки се към вкъщи след работа, и да я споделят със семейството и приятелите си.

Бутилка Coca-Cola за вкъщи

zaVrashtane3.jpg
Българските домакинства стават все по-малки – 60% от тях сега се състоят само от един или двама души, а с това се променят и потребителските навици. Все повече хора купуват най-важните продукти на път към вкъщи, вместо да пазаруват веднъж седмично в големи количества.

За да улесни потребителите да сложат и Coca-Cola в кошниците си за пазаруване, Кока-Кола в България разработи новата бутилка от 750 мл и тя веднага се превърна в хит, защото е стилна и перфектна за по-малките семейства.

Добра за околната среда

Възможността за връщане на бутилката от 750мл я направи още по-известна и бе ключов фактор за популяризирането ѝ сред потребителите. В крайна сметка новата бутилка стана толкова популярна в България, че компанията инвестира 2,5 млн. евро в изграждането на поточна линия, която да произвежда тази по-голяма версия на емблематичната контурна бутилка от 250 мл. Тя все още е уникална по рода си за Coca-Cola, и то в цял свят.

„Докато работихме по проекта, основната ни цел бе да предложим на потребителите си възможността да занесат емблематичната ни стъклена бутилка в домовете си и то на достъпна цена. Винаги предпочитаме да даваме на клиентите си колкото се може по-голям избор. Затова, когато българите се наслаждават на Coca-Cola вкъщи, предлагаме подходящи размери за малки, средни и големи домакинства: 750 мл, 1,25 л и 2л. Тази иновация бе популярен хит не само сред клиентите, но и сред търговците. Получихме признание и положителна обратна връзка дори от конкурентите си“, коментира Стоян Иванов, генерален директор на  Кока-Кола България и Адриатическия регион и добавя: „За нас е чест да спечелим първата награда „Продукт на годината“ в България за това, че предлагаме на нашите клиенти още една възможност да занесат у дома емблематичната стъклена бутилка и да се наслаждават на вкуса на Coca-Cola със семейството си“.