Coca-Cola вече може не само да се пие, но и да се похапва! Е, засега само в Япония, и то съвсем отскоро…

Преди броени дни Coca-Cola представи първата си готова за пиене замразена напитка - ледено сорбе Coca-Cola Frozen Lemon, опаковано в гъвкави пликчета.

Замразената напитка се предлага в специални фризери и ще разхлажда японците в горещите дни благодарение на разработвана с години иновация – гладка замразена текстура на Coca-Cola с лимонов привкус.

Япония, където всяка година се представят по 1000 нови напитки, продължава да бъде център на иновациите за компанията Кока-Кола. Преди Coca-Cola Frozen Lemon бяха представени Coca-Cola Peach и Coca-Cola Plus – напитка с диетични фибри, която напълно отговаря на японската система Храна за специфични здравни нужди (FOSHU).

Повече от 8 години Coca-Cola Japan прави проучвания и тестване на съставките, за да усъвършенства рецептата и охлаждащата технология за Coca-Cola Frozen Lemon. Специално разработената гъвкава опаковка ще позволи на японските потребители, които имат афинитет както към новаторски, първи по рода си напитки, така и към замразени удоволствия, да се насладят на новата ледена напитка в жегата, без ръцете им да се намокрят или лепнат.

Лансирането на Coca-Cola Frozen Lemon подкрепя визията на главния изпълнителен директор на Кока-Кола Джеймс Куинси за успешна трансформация на компанията в производител на цялостно портфолио от висококачествени напитки в различни категории, движена от предприемаческа, иновативна култура. Това включва и новаторски подход в научноизследователската и развойна дейност и оценка на успешните брандове и идеи в цял свят.