Американската верига ресторанти за сандвичи Arby’s съобщи голяма новина от най-малкия град в Щатите.

Брандът обяви ексклузивното си партньорство с компанията Кока-Кола чрез гигантска реклама на площ от 20 хил. кв. м. в градчето Моноуай, Небраска, чието население е от… 1 човек - Елси Айлър. Освен единствен жител, енергичната дама е кмет, барман и библиотекар на Моноуай. Тя е и ревностен почитател на сандвичите Arby’s и на леденостудена Coca-Cola.

Световните рекорди на Гинес официално признаха рекламата* Arby’s now has Coke, изписана с червени букви на бял фон върху банер с площ 20 дка, за най-голямата в света.

Елси Айлър е единствен жител, кмет, барман и библиотекар на Моноуай. 

„Целта на тази реклама бе да покаже на Америка, че Arby’s сега си има Coke”, заяви главният маркетинг директор на Arby’s Джим Тейлър. „Усетихме, че ако предадем това обикновено съобщение по уникален и интригуващ начин, не само ще постигнем тази цел, но и ще обединим членовете на екипа ни в цялата страна около това ново партньорство“.

Знак за страхотен вкус

Arby’s подгряваше аудиторията си за голямата новина – партньорството с напитките на Кока-Кола, с реклама с точно обратния размер и мащаб. Инженери от Института за електроника и нанотехнологии към университета Georgia Tech в Атланта гравираха думите „Предстои голяма новина. Но това не е тя“ върху сусамово семе от хлебче на Arby’s, използвайки фокусиран лазерен лъч. Семенцето, с размери 38,3 на 19,2 микрона, бе официално признато от Световните рекорди на Гинес за най-малката реклама в света.

Гостите в ресторанта Arby’s, разположен на адрес 32 E 23rd St. в Ню Йорк – най-големия град в Щатите, имаха шанс да видят миниатюрната реклама с мощен електронен микроскоп.

Най-малката реклама в света е гравирана с лазер върху сусамено семенце

 „Искахме да привнесем големината и специалния характер на Coca-Cola, докато в същото време оставим, разбира се, Arby’s да си бъде Arby’s”, обяснява Саша Дейвис, вицепрезидент продажби за Coca-Cola North America. „Arby’s има много отличителен глас... Техният игрив, автентичен подход към маркетинга представя същината и предизвиква статуквото. Искахме да направим нещо хитро, което да представлява и двата бранда, и да подготвим сцената за революционно влияние. Да започнеш работа с такова забавно сътрудничество е наистина нещо специално“.

От края на май 3300 ресторанта Arby’s в САЩ вече предлагат продуктите на компанията Кока-Кола. От машините за самообслужване в Arby’s вече може да се избира Coca-Cola, Coke Zero Sugar, Diet Coke, Sprite, Minute Maid Light, Mello Yello, Barq's Root Beer, Hi-C Flashin’ Fruit Punch, Fanta Orange и Powerade Mountain Berry Blast. В близо 400 локации на Arby’s за бърза закуска може да бъде открита и Simply Orange.

Партньорството събира заедно две емблематични марки от Атланта, отдадени на това да осигуряват на клиентите си иновативни и освежаващи преживявания.

„Партньорството с Arby’s в такъв вълнуващ момент е както изключителна чест, така и невероятна възможност“, заяви Лиса Пинкстън, старши пазарен стратег за Coca-Cola North America. „Виждаме толкова много потенциал да продаваме нашите брандове и да подкрепим усилията на Arby’s да се позиционира като място за напитки“.

Според Тейлър разнообразието от напитки на Кока-Кола допълва идеално менюто на Arby’s от големи, месни, направени на място сандвичи. „Arby’s и Coca-Cola са марки, които карат хората да се усмихват“, добавя той. „Страстта и към двата бранда в страната е голяма, което ни дава невероятна възможност с партньорството ни да гарантираме несравнимо изживяване през храната и напитките“.

*Официалните имена, признати и записани от Световните рекорди на Гинес, са „Най-голям рекламен плакат“ и „Най-малка реклама“.