Изворна вода Роса бе избрана от потребителите за „Продукт на годината“ за 2019 г. В третото издание на престижния конкурс участваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, разпределени в 25 категории.

От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат от независим потребителски вот. Роса застана начело в класацията в своята категория и получи ексклузивно лиценз за наградата „Продукт на годината“ и възможността да използва червеното лого, отличителен знак на международната награда. Победителите в отделните категории се излъчват в резултат на независимо представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria, сред 2500 потребители в цялата страна.

В конкурса тази година участваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, разпределени в 25 категории

Роса е природна изворна вода от екологично чист планински извор на 1500 метра надморска височина. Благодарение на своята ниска минерализация – една от най-ниските в България, водата е подходяща за всекидневна употреба за цялото семейство, включително и за бременни и приготвяне на бебешка храна.

Още със стъпването си на българския пазар Роса спечели доверието на хиляди български семейства и бързо се превърна в любима и предпочитана марка на бременните жени, децата и майките.

Винаги е по-добре да има наблизо бутилка изворна вода 

Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Червеното лого „Продукт на годината“ е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Конкурсът се провежда за трета година у нас и в него се включват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка, състав и др.