Компанията Кока-Кола е член-основател на „Декларацията за отговорен маркетинг“ EU Pledge - доброволна инициатива на водещи производители на храни и напитки, които целят да променят начина, по който определени храни се рекламират на децата под 12-годишна възраст в рамките на Европейския съюз. 

EU Pledge обединява 21 компании, които формират приблизително 85% от инвестициите в реклама на храни и напитки на континента, с общата цел да ограничат въздействието върху децата от търговската комуникация на храни с високо съдържание на сол, захар и мазнини. За 2017 г. изпълнението на ангажиментите на Кока-Кола в съответствие с EU Pledge е: 96,2% за телевизия, 100% за социалните медии и 100% за уебсайтовете, собственост на компанията.

През 2018 г. EU Pledge засили фокуса си върху прозрачността и отчетността с въвеждането на механизъм, чрез който гражданите и организациите могат да поставят под въпрос съответствието на маркетинговите комуникации с ангажимента за отговорен маркетинг.

Повече информация можете да намерите тук. Ако желаете да подадете жалба, кликнете тук.