В средата на 80-те години на миналия век младият, сравнително непознат моден дизайнер Томи Хилфигер създава първата по рода си колекция облекла на Coca-Cola.  

Линията свободно облекло, особено ръгби екипите с дълъг ръкав и емблематичното лого на Coca-Cola, се превръщат в хит за броени дни и дават силен тласък на кариерата на Хилфигер.

Tommy Hilfiger - Coca-Cola Capsule Collection

33 години по-късно, Томи Хилфигер и Coca-Cola се събират отново, за да повторят успеха със съвременна формула, обединяваща мода и поп култура, за новото поколение.

TOMMY JEANS Coca-Cola’ 2019 за мъже и жени е ярка и смела, с осезаемо намигване към оригиналната колекция от 1986 г., но с модерни силуети и ново лого, обединяващо марките TOMMY JEANS и Coca-Cola. В допълнение към новия прочит на фланелката за ръгби, цветната линия включва меки и удобни суитшърти, тениски, къси панталони и спортни якета. Това повторно издание на колекцията е вдъхновено от оригиналните модели, празнуващи оптимистичния и младежки дух в сърцата на двете марки, и в същото време носи характера на съвременната стрийт мода на днешното тийн поколение.

„Страхотно е да работя отново с Coca-Cola. Поради факта, че тя е част от поп културата, има и много смисъл. Вярвам, че сътрудничеството с една велика, иконична американска марка ще бъде епично“, споделя Томи Хилфигер.