Поредна награда за иновация получи Кока-Кола в България през тази година. Този път отличието е за „Иновативен дизайн на новата бутилка Fanta". Престижното признание беше връчено в конкурса ПРИЗ ПАК 2017. 

Основната цел на конкурса е да стимулира производството и употребата на опаковки за храни и напитки, които да отговарят на високите изисквания по отношение на безопасността на храните, опазването на околната среда и иновации.

Новата бутилка на FANTA с форма на изстискан портокал беше лансирана тази година в България и е най-голямата иновация за марката от 10 години насам.

Не за първи път компанията печели наградата в тази категория. Стъклената бутилка на Coca-Cola 750мл. за връщане спечели миналата година. А преди това и Банкя PlantBottle беше отличена за иновация в опаковките.

FANTA е вторият най-стар бранд, част от The Coca-Cola Company.

Феновете на FANTA у нас се наслаждават на нейния освежаващ вкус вече 24 години, като марката не спира да ги изненадва с иновации. FANTA портокал и лимон са първите плодови газирани напитки в България без изкуствени аромати и оцветители и без добавени консерванти. През годините вкусовото портфолио на марката постепенно се разширява и заедно с основните два вкуса, на пазара се редуват по-традиционни и по-екзотични, като розов грейпфрут, ябълка-лайм, грозде, манго-портокал, лимон и бъз и други. 

FANTA портокал е марка номер едно по продажби в България, а в страни като Бразилия, Германия, Испания, Япония, Италия и Аржентина от години е сред най-предпочитаните. В глобален план това е четвъртата най-продавана безалкохолна марка в света.