Българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.

Диляна Стоянова, мениджър социални медии в Кока-Кола България, представя отличената кампания по време на Effective Mobile Marketing Awards

Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“  за проекта „Сбъдни Коледа“. Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативния подход съдържанието на кампанията да се генерира само от потребители, които да споделят свои видеа в социалните мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания - добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи. 

Мобилната кампания „Сбъдни Коледа“ надгради ефективно концепцията на голямата коледна кампания на Coca-Cola, като я допълни и на дигитално ниво.

Това е второто международно признание за екипите на Coca-Cola и Viber в България. Миналата година през ноември съвместният проект Taste the Feeling of Coca-Cola & Viber спечели наградата Best Use of Mobile на престижния европейски конкурс Digiday Europe.

За десета поредна година Effective Mobile Marketing Awards отличават най-добрите дигитални мобилни кампании 

Effective Mobile Marketing Awards се фокусират върху мобилните кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър.

В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“ и др.  Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели и голямата награда на форума.