Винаги има една такава реклама по време на Super Bowl. Тя не е най-смешната, нито най-шокиращата, но милиони хора я споделят, защото има най-голям смисъл и казва нещо важно. Тази година тя дойде от Coca-Cola. Отново.

Излъчен по време на най-гледаното спортно състезание в САЩ, 60-секундният филм The Wonder of Us използва една от най-красивите форми на изкуството – поезията, за да отпразнува уникалната идентичност на всеки човек. Кадри от всекидневието на различни хора и начина, по който всеки се наслаждава на своята специална кола, са комбинирани с красиви стихове. Те за пореден път показват смелостта на бранда да изтъкне различието като ценност и да отправи оптимистично послание за толерантност и интеграция в свят, който продължава да се дели на враждебни една към друга групи.

„Никой не е минавал по пътя, който ти си извървял. Ничии очи не са видели това, което ти си съзрял. Никой не е живял твоя живот, нито е отстоявал мечтите си, както теб.“ Това е част от оригиналното стихотворение на Ребека Уадлингър. Поетеса по образование и призвание, Ребека е част от творческия екип на агенция Wieden + Kennedy (Портланд), която стои зад създаването на The Wonder o fUs.  

„Искахме да направим нещо в традицията на приобщаващите послания на Coca-Cola и в същото време то да бъде по-специално. Авторската поезия беше добър начин да останем максимално свързани с ценностите на марката, разказвайки за тях с още по-ярки думи“, разказва поетесата.

„Това специално послание е стратегически избор“, казва Брин Бардак, който отговаря за творческото съдържание в Coca-Cola North America. „Super Bowl не просто е най-голямата рекламна сцена, а начин да се свържеш с милиарди уникални зрители и да отпразнуваш разнообразието на тази огромна публика“, добавя той.

„Ние наистина се влюбихме в поемата, защото не само чувахме думите – виждахме ги“, споделя Дженифър Хийлън, директор на групата за интегрирано маркетингово съдържание в Coca-Cola North America.

За това усещане допринася и разнообразието от гласове в рекламата. „Посланието за приобщаване нямаше как да звучи силно само с един разказвач и затова работихме с десет диктора за четенето на стиховете“,  разказва още  Ребека Уадлингър. Творческият екип дава еднакво време на всеки един глас, за да покаже удоволствието от всички Coca-Cola вкусове.

Насладете се на своя!