Потребителите отличиха студения чай на компанията Кока-Кола в категорията „Безалкохолни напитки“

Три месеца след представянето си в България студеният чай FUZEТЕА бе избран за Продукт на годината за 2018 г. в категорията „Безалкохолни напитки“. Световните награди за иновации в потребителския сектор бяха раздадени на официална церемония в Sofia Event Center. Конкурсът се организира за втора поредна година у нас и отличава най-иновативните продукти със запазения си знак  - червено лого с надпис „Продукт на годината“. Логото е разпознаваемо в Европа и по света, където от десетилетия е гаранция за високо качество и служи за ориентир при пазаруване.

Престижният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел - да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качество и иновации, реализирани в техните продукти. Наградата е средство за насърчаване на продажбите. Победителите в отделните категории в „Продукт на годината 2018“ в България бяха определени от национално-представително проучване на Nielsen Bulgaria.

Във второто издание на конкурса се състезаваха десетки продукти и услуги, които отговарят на изискванията за участие: да бъдат лансирани на българския пазар през последните 18 месеца и да имат иновации в една или в повече от следните области: функция, дизайн, опаковка, състав или друго. За целите на проучването те бяха позиционирани в 16 категории, като от всяка бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.


FUZEТЕА беше представен едновременно на 37 пазара в Европа през януари тази година, а българските потребители вече могат да намерят премиум марката в 5 нискокалорични варианта, сред които са и трите знакови комбинации FUZEТЕА: ароматен зелен чай с вкус на сочно манго и нотка слънчева лайка, неочаквана цитрусова комбинация от черен чай с лимон и лимонена трева, както и черен чай с праскова и фини нотки хибискус.

 „За мен е чест да получа наградата за FUZEТЕА, който потребителите избраха за „Продукт на годината 2018“. Ние от Кока-Кола България се стараем да предлагаме още по-голям избор от нови вкусове, с което да се утвърдим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки. Знаем, че категорията на студения чай е важен сегмент, затова се движим с ускорени темпове като компания, за да осигурим многообразие от висококачествении иновативни продукти, какъвто е и FUZEТЕА. Това е една от най-бързо развиващите се марки на стойност милиарди долари в портфолиото на компанията Кока-Кола“, сподели Боряна Великова, старши бранд мениджър на категорията „Негазирани напитки“ в Кока-Кола България.

В България компанията си е поставила амбициозни цели, като в следващите две години ще намали калориите в цялото си портфолио с близо 20%. Това ще се постигне чрез предлагането на нискокалорични варианти на съществуващите марки и въвеждането на нови категории напитки с ниско или нулево съдържание на калории.

FUZEТЕА е с намалено количество калории и е подсладен с екстракт от стевия в отговор на нарастващите изисквания на потребителите за нискокалорични продукти, с което напитката се нареди сред победителите в конкурса.