Най-продаваният студен чай на компанията Кока-Кола е вече тук и в още 37 държави от Европа

Времето, което внимателно планираме или случайно открадваме само за себе си, вече никога няма да е същото. От днес винаги може да бъде една идея по-богато, по-зареждащо и освежаващо. И по-полезно! Защото FUZETEA вече е тук! Поставихме голямото начало в Европа, като представихме едновременно в 37 държави най-продаваната ни напитка – комбинация от чай, плодов сок и билки.

FUZETEA е голям хит в други части на планетата, така че европейската премиера на вероятно най-добрия студен чай в света беше съвсем логична и очаквана.

Защо сега? Защото трябваше да сме сигурни, че ще отговорим на високите очаквания  и вкуса на европейските потребители.  Сега имаме голямо разнообразие от уникални комбинации, които обещават наистина неочаквано преживяване с FUZETEA.

Новият великолепен свят на вкусовете, които FUZETEA предлага, включва различни рецепти, сред които ароматен зелен чай с вкус на сочно манго и нотка слънчева лайка, неочаквана цитрусова комбинация от лимон, лимонена трева и ароматни чайове, черен чай с праскова и фини нотки хибискус, и всички те са с ниско съдържание на калории.

Това е най-мащабното въвеждане на нов продукт на компанията Кока-Кола след представянето на Coca-Cola Zero през 2006 г. Очаква се скоро потребителите да имат избор между 20 различни вкусови комбинации и 15 вида опаковки.

Бързо развиващ се пазар

Навлизайки смело и дръзко в категорията на готовите за пиене студени чайове, се надяваме да се потопим в един бързо растящ пазар, и същевременно да се придържаме към тенденциите за поддържане на добра форма и използване на естествени продукти. С комбинацията от натурални съставки и различни вкусове, FUZETEA не само стимулира сетивата и тялото като ги освежава с невероятните вкусове на напитката, но и напомня колко важни са моментите за почивка и откъсване от ежедневието с време за себе си.

Навлизането на напитката е важен момент за компанията Кока-Кола, тъй като тя е съвършена илюстрация на развитието ни като компания, която разширява портфолиото си и предлага продукти, отговарящи на променящите се нужди и предпочитания на потребителите. Това е част от процеса, който ни утвърждава като производител на цялостно портфолио от безалкохолни напитки. Даваме на хората все повече от напитките, които желаят, като им предлагаме и избор с малко или без калории, с разнообразни вкусове, предлагани в удобни опаковки и на много места.

Започваме 2018 г. с новина

Никос Куметис, президент на компанията Кока-Кола за Централна и Източна Европа, споделя: "Като една от най-бързо развиващите се марки в света, ние сме много развълнувани да споделим удивителния вкус на FUZETEA в 37 страни в цяла Европа. Освен че е най-голямата ни марка, представена преди повече от десетилетие, FUZETEA бележи и важен етап за компанията, през който се стремим да се утвърдим като производител на цялостно портфолио от безалкохолни напитки и да предлагаме на потребителите нови, непознати до момента вкусове с по-малко захар и повече ползи.“

Тим Брет, президент на компанията Кока-Кола за Западна Европа, коментира: "Вкусовете на потребителите се променят бързо. Хората искат по-голям избор от напитки, като търсят продукти, които отговарят на различните нужди, настроения и моменти от живота им. Излизането на FUZETEA на пазара е фантастична възможност за нас да предложим нови, непознати до момента вкусове, специално подбрани за предпочитанията на европейците. То е илюстрация колко бързо се развиваме като компания, която предлага на потребителите страхотни вкусове, харесвани от тях.“

Представянето на напитката е свързано и с концепцията “me-time” или „време за мен“. Това са моментите, в които релаксираш, отпускаш се и се наслаждаваш на така необходимото време за себе си. FUZETEA е вашият източник на енергия, който ще ви помогне да се разтоварите от забързаното ежедневие, когато си почивате вкъщи, на работното място, по време на обяд или дори, когато сте в движение.

Тъй като 2018-а се очертава да бъде още една непредсказуема и динамична година, може би това, от което най-много се нуждаем, е малко време за себе си.