Кока-Кола България е най-ефективен рекламодател за 2019 г.  Компанията получи голямата награда на Effie България 2019, след като спечели златна и бронзова статуетки в две от категориите на конкурса, който отличава най-ефективните комуникационни кампании, реализирани у нас през последната година.

Кампанията на марката Coca-Cola „Влез в стила на лятото“  получи златна награда Effie в категория „Промоции“. Тя е реализирана изцяло от българския бранд екип в партньорство с  агенциите McCann Sofia, Digital ID и Amexy. Голямата лятна промоция на Coca-Cola и верига магазини DISTRICT, подкрепена с 360-градусова маркетингова комуникация и уникално AR изживяване за потребителите, отбеляза най-високите резултати от дигитална активация на марката досега.

Изворна вода Роса спечели бронзова статуетка Effie в категория „Стоки“ за кампанията си „Нежна грижа всеки ден“. Успешният проект е дело на агенция Noble Graphics, продуцентска къща Switch и медийна агенция Zenith Advertising & Communications. Лансиращата кампания на изворна вода Роса успя да изгради устойчива връзка с потребителите и спечели доверието на хиляди български семейства, като се превърна в предпочитана марка на бременните жени, децата и майките.

Победителите в конкурса бяха определени от жури от професионалисти с доказан опит, които оцениха най-ефективните кампании в пет категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“ и „Социална, медийна, политическа кампания“. 

Фото кредит: Лилия Йотова

Освен в класацията на Effie България за най-ефективните компании на местно ниво, обедителите и финалистите, получиха точки за международната класация за ефективност на маркетинговите комуникации The Effie Effectiveness Index®.

Признанието за българския екип на Компанията Кока-Кола идва само няколко месеца след като Coca-Cola бе обявена за най-ефективната марка в света за 2019 г. според Effie Index.

От 1968 година насам наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 51 страни на 6 континента, като с всяка изминала година се утвърждават все повече като глобален символ на успеха. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година.

Вижте тук кои са другите кампании, отличени на Effie Awards България 2019.