Михаела Филева и Антон Григоров стават посланици на марката у нас

Coca-Cola обединява под една идентичност всички свои подбрандове и вкусове чрез новата си глобална стратегия „Един бранд“. Тя е разработена, за да подсили ангажимента на компанията да предоставя избор на своите потребители, в съответствие с техния здравословен начин на живот, диета или предпочитание. Продуктите от семейството на Coca-Cola се обединяват в обща визия, позициониране и обещание към потребителите - че Coca-Cola е за всеки.

През годините, в отговор на търсенето на напитки с разнообразни вкусове и различно съдържание на захар, системата на Coca-Cola по света разработва и налага под нова идентичност различни подбрандове на Coca-Cola. Въвеждането на стратегията „Един бранд“ е революционен етап от 130-годишната история на легендарната напитка. Новият единен подход предвижда всичко - от рекламните послания до опаковките на различните подбрандове, да премине под една споделена идентичност, предлагайки любимия Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар.

По повод представянето на новата си единна стратегия и за първи път в историята си в България, Coca-Cola ще има свои посланици за варианта си без захар. Това ще са очарователната изпълнителка Михаела Филева и харизматичният театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат реклами за бранда това лято.

Глобалната маркетингова стратегия „Един бранд“ беше представена в началото на 2016 г. и започна поетапно да се развива в 200 страни. Като част от нея, компанията за първи път обедини всички подбрандове от семейството на Coca-Cola в една обща глобална кампания под наслов „Taste the Feeling”, която беше представена в България миналата пролет. 

Стратегията „Един бранд“ бележи началото на нова епоха в развитието не само на бранда Coca-Cola, но и на компанията на глобално ниво. Тя е крачка към постигането на дългосрочните ангажименти за устойчиво развитие и предоставяне на информиран избор, върху които системата на Coca-Cola работи усилено. Компанията обяви, че се концентрира върху предлагането на иновации и разширяването на своето продуктово портфолио, предлагането на нови и осъвременени рецепти и намаляването на захарта в своите продукти, предлагайки техни варианти и без захар. Всичко това е подкрепено и от ангажимент за предлагане на по-малки разфасовки и предоставяне на пълна и достъпна информация.