Coca-Cola Канела без захар е „Продукт на годината“ на 2019 г. в категория „Безалкохолни напитки“. Престижните международни отличия за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“ бяха раздадени на специална церемония.

Coca-Cola Канела без захар е поредната иновация, с която отговаряме на търсенето на нови вкусове и стремежа на нашите потребители за по-балансирано хранене. Това е част от глобалната стратегия на компанията Кока-Кола за разширяване на портфолиото с нискокалорични напитки. Отличието „Продукт на годината“ е доказателство, че вървим в правилната посока и ни вдъхновява да продължаваме да създаваме нови вълнуващи вкусове на Coca-Cola с по-малко или изцяло без калории“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България, която получи наградата заедно с Антон Тодоров, ръководител „Стратегическо управление на марките“ в Кока-Кола Хеленик България.

В третото издание на конкурса се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани в 25 категории. Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти.

Световният конкурс „Продукт на годината“ се провежда ежегодно в над 40 страни, за да представи най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им.