Внушителни инсталации, пърформанси с кауза, pop-up магазини, технологии, които създават реално настроение. Примерите как Coca-Cola прави повече от добра реклама през последните 7 години са много, но започваме с тези:

Бранд на върха

2011: Coca-Cola празнува 125-години и превръща в документална видео инсталация фасадата на 26-етажната сграда в Атланта, където е централата на компанията. Екраните заемат площ от 210 000 кв. м. На тях хората гледат не само най-вълнуващите моменти от историята на The Coca-Cola Company. И този път брандът не забрави посланието си за приобщаване, включвайки снимки на фенове, споделени в социалните мрежи.

Добре дошли в Тайланд

2013: След опустошителните наводнения в Тайланд, страната допълнително е изтощена заради потока от лоши новини, който минава през световните новинарски канали и социалните мрежи. В отговор Coca-Cola стартира кампанията "Един милион причини да се довериш на Тайланд", за да покаже, че въпреки всички трудности, страната поема по пътя на оптимизма.

На небостъргач в Банкок е инсталиран гигантски интерактивен екран, който излъчва добри новини, свързани с процеса на реконструкция и успехите в борбата с последствията от наводненията. Инициативата привлича хиляди доброволци и дарения от стотици хиляди долари в полза на възстановяването на тайландската икономика.

Усмивката на Coca-Cola

2013: Coca-Cola кани жителите и гостите на Буенос Айрес да погледнат щастието в очите – на огромен LED екран, инсталиран в центъра на града. Технология със система за facial recognition, разработена от SIA Interactive и Human Agency, прави снимки на минувачите. Най-усмихнатите са наградени с портрети, излъчени на гигантския градски екран. И, разбира се, всички наоколо се разхлаждат с Coca-Cola.

Кой нарисува тази дъга

2014: Огромен билборд на Coca-Cola. И истинска искряща дъга над него, също дело на Coca-Cola. Верен на своята философия за глобално обединение, брандът няма как да не се включи в южноафриканското тържество по случай 20-ата годишнина от първите свободни избори в Южна Африка и раждането на фразата "Нация на дъгата", с която обществото се противопоставя на апартейда. Дъгата е създадена с рециклирана вода, разпръсната в небето на Йоханесбург.

Силата на минимализма

2014: Кампания на Coca-Cola в няколко големи града в Германия в подкрепа на новия за страната формат – миникен от 150 мл. Основна характеристика на действието: напитката се продава в миникабини с височина не повече от един метър. Хората проявяват гъвкавост и спортни умения, за да стигнат до продавача и да си си купят нискокалорично количество Coca-Cola. Интересното е, че дневните продажби в мини-павилионите са били три пъти по-високи от продажбите от конвенционалните щандове и автомати. "Дори малки неща могат да ни направят щастливи", е посланието на кампанията.

Чаена церемония

2011: Филипините, аутдор кампания на Coca-Cola и WWF. Огромен билборд (18 x 18 метра), създаден от 35 000 саксии с кълнове от специален чай, чиито листа поглъщат замърсения въздух. Инсталацията е направена от рециклирани бутилки Coca-Cola.