DIESEL и Coca-Cola обединиха усилия, за да създадат колекция, изработена частично от рециклирани материали. The (Re)Collection е красива и дръзка линия, в която са използвани рециклирани пластмасови бутилки и рециклиран памук.

Сътрудничеството има за цел да повиши осведомеността за значението на рециклирането чрез модерна интерпретация на естетическото облекло на DIESEL в съчетание с емблематичността на Coca-Cola. Двете марки си сътрудничат, за да отпразнуват уникалната идентичност на продуктите, които произвеждат, като в същото време фокусират вниманието на своите фенове върху отговорно поведение към околната среда.

The (Re)Collection бе показана за първи път по време на Седмицата на модата в Париж, като превърна известния търговски център Galeries Lafayette в световно послание за смисъла от рециклирането. Глобалната премиера на The (Re)Collection ще бъде последвана от поредица тематични събития, които ще се проведат по целия свят, включително в Лондон, Берлин, Милано, Токио, Шанхай, Пекин, Амстердам, Ню Йорк и др.

The (Re)Collection е достъпна онлайн от 7 октомври на DIESEL.com.