Кампанията на Банкя „Заедно за по-качествено образование“, в подкрепа на мисията на „Заедно в час“ и учителите по програмата, спечели първо място в категория „Инвеститор в знанието“ на годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ) за 2016 г. Престижните награди на БФБЛ са най-утвърденият конкурс за корпоративна социална отговорност в България и бяха раздадени за 14-и път на 14 март 2017 г. на официална церемония.

Партньорството „Заедно за по-добро българско образование“ между  Банкя и фондация „Заедно в час“ започва още през 2012 г. и през годините се развива непрекъснато, за да даде възможност на повече деца в България да имат достъп до качествено образование.

През 2016-2017 г. за трета поредна година Кока-Кола в България, чрез своята марка Банкя, подкрепи проекта, водена от идеята, че общодостъпното качествено образование е от ключово значение за развитието на страната. Банкя се включи в мащабна маркетинг кампания, като осигури външна реклама и присъствие в социалните мрежи на „Заедно в час“, за да мотивира повече знаещи и можещи млади хора да кандидатстват за преподаватели в програмата на фондацията.

В тазгодишното издание на конкурса бяха номинирани общо 84 проекта на 57 фирми и организации от различни сектори. Традиционно инициативата откроява най-силните и важни инициативи на бизнеса в подкрепа на обществени каузи, отличават се добрите практики на компаниите в шест категории „Инвеститор в обществото“, „Инвеститор в знанието“, „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд“, „Инвеститор в околната среда“, „Маркетинг, свързан с кауза“ и „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие“.