Красиво е да бъдем сплотени, колкото и да сме различни. Това е посланието на поредния рекламен клип, който Coca-Cola направи специално за Суперкупата в САЩ. "A Coke is a Coke" е закачлив, но и трогателен израз на ценностите, които брандът отстоява повече от 132 години.

60-секундното видео "A Coke is a Coke" подчертава факта, че Coca-Cola – всяка Coca-Cola – е и винаги ще бъде за всички. В рекламата, която се излъчи преди финала на Суперкупата, веднага след националния химн, няколко анимационни герои, олицетворяващи различни сфери на живота, се наслаждават на вкуса на Coca-Cola в различните ѝ варианти и опаковки. Всеки образ, дума и глас в рекламата цели да сплоти хората – независимо от тяхната раса, пол, произход, религия, професия, лайфстайл или възприятия – и да отпразнува различията с една леденостудена Coca-Cola. "A Coke is a Coke" е създадена от Wieden+Kennedy и анимирана от Psyop.


 „Суперкупата е страхотна възможност Америка да се сплоти, а за нас – да покажем кое всъщност е важното в Coca-Cola“, казва Дженифър Хийлън, директор за интегрирано маркетинг съдържание за Coca-Cola North America. „Вълнуваме се да споделим видеото "A Coke is a Coke", което вдъхва живот на оптимизма, многообразието и приобщаването, зад които нашият бранд стои по един уникален начин“, допълва Хийлън.

Рекламата е вдъхновена от откъс от книгата на поп-арт емблемата Анди Уорхол от 1975 г. „Философията на Анди Уорхол“:

„Прекрасното на Америка е това, че тя започна традицията, при която най-богатите потребители като цяло купуват същите неща като най-бедните. Може да гледате телевизия, да видите Coca-Cola и да знаете, че и президентът пие Coke, Лиз Тейлър пие Coke и, само си помислете - вие също може да пиете Coke. A Coke is a Coke и няма толкова голяма сума пари на света, която може да ви купи по-добра Coke от онази, която пие скитникът на ъгъла. Всяка Кола е една и съща и всяка Кола е добра. Лиз Тейлър го знае, президентът го знае, скитникът го знае и вие също го знаете“.

В социалните медии Coca-Cola покани феновете си да споделят посланието "Together is Beautiful", изпращайки селфита за всичко, което ги прави различни, но и красиви. Някои снимки бяха пресъздадени в подобен анимационен стил като образите в "A Coke is a Coke" и публикувани в канала на Coca-Cola в Instagram вечерта преди Суперкупата. Брандът активно отговаряше и на последователите си в Twitter с позитивни послания от образите в "A Coke is a Coke".

От дълго време Coca-Cola използва най-голямата рекламна платформа в света, за да отпразнува единството, особено в моменти на културни разединения. През 2014 и 2018 г. брандът изпрати подобно послание с предизвикателните реклами "It’s Beautiful" и "The Wonder of Us."

Позиционирането на "A Coke is a Coke" в слота преди играта затвърждава това наследство и според Брин Бардаке, която отговаря за творческото съдържание в Coca-Cola North America, моментът на клипа е както подходящ, така и преднамерен.

„Вечното послание на рекламата е особено уместно днес предвид това, което се случва в обществото, и ние се надяваме, че тя ще намери своя отзвук сред зрителите, докато те се събират като нация, за да изпеят заедно нашия национален химн. Тези ценности са важни за бранда Coca-Cola, защото издържат на времето. Ние не само ги отбелязваме и празнуваме..., Coca-Cola е бранд, и бизнес, който ги отстоява чрез действията си“, обяснява Брин.