Какво се случва, когато две компании, отворени за иновации, обединят усилия за нещо напълно ново, дръзко и запомнящо се… Точно така – печелят награди. С гордост споделяме, че кампания на българските екипи на Сoca-Cola и Rakuten Viber зае място сред най-добрите и спечели наградата Best Use of Mobile на престижния европейски конкурс Digiday Europe в Лондон.  

Съвместният проект Taste the Feeling of Coca-Cola & Viber бе номиниран в три категории - Best Use of Mobile, Best Branded Content Series и Best Branding Consumer Campaign, като грабна приза за най-добрата мобилна рекламна кампания в Европа.

Digiday Marketing and Advertising Awards отличава най-значимите маркетингови и рекламни компании, технологии и кампании в Европа. Тази година в надпреварата на Digiday Marketing and Advertising Awards участваха стотици компании и марки, като премериха сили в 32 различни категории. Заедно с нас сред финалистите в конкурса са още Lego, Adidas, Boiler Room, Google и др.

Нещо ново, нещо различно, нещо забавно

Екипът на Кока-Кола България реализира мобилния проект Taste the Feeling с Viber без никакво съмнение в успеха. Едномесечната кампания се превърна в истински хит сред потребителите заради забавния момент от споделянето на атрактивните стикери и тръпката от възможността да спечелиш. Експертното жури на Digiday Europe оцени високо иновативния подход на Coca-Cola да използва публичен акаунт, стикер пакет с промо код механизъм и чат бот, за да обвърже покупката на напитка с възможност за спечелване на брандирани ексклузивни стикер пакети във Viber. И всичко това с много възможности и максимално улеснение за потребителите. Те с лекота конвертираха в различните инструменти на мобилното приложение, използваха QR кодовете от бутилките и изпращаха номерата под капачките на специално създадения чат бот, като едновременно с това се забавляваха и споделяха с приятели чрез уникалната ни интерактивна платформа  MySPARX.

Резултатите от 30-дневната кампания са повече от впечатляващи - процент на реализация над 10 пъти повече от стандартния за индустрията, със 180 хиляди сваляния на стикер пакета, 289 хиляди споделени стикери и 98 хиляди абонати към чат бота за територията на България.